Uw bedrijfsvastgoed in goede handen
Met meer dan 630.000 m² aan bedrijfsvastgoed in beheer heeft Anker18 een sterke reputatie opgebouwd als betrouwbare beheerpartner. Ons portfolio is veelzijdig en omvat semi-industriële panden, kantoren, parkings en retailomgevingen. Of we nu optreden als beheerder, syndicus of rentmeester, we garanderen een nauwgezette opvolging, transparante communicatie en tevreden huurders.
Anker18 als syndicus
Bent u eigenaar van een kmo-park, kantoorruimte of ander bedrijfsvastgoed? Dan kent u ongetwijfeld de uitdagingen die gepaard gaan met het beheer ervan. Bij Anker18 nemen we als syndicus alle administratieve en operationele verantwoordelijkheden van u over, zoals:
- Coördinatie van onderhoudswerkzaamheden en gemeenschappelijke delen.
- Afhandeling van wettelijke verplichtingen, zoals het organiseren van algemene vergaderingen en het vermogensbeheer van mede-eigenaren.
- Beheer van incidenten en implementatie van bewarende maatregelen.
- Technische controles en andere onderhoudswerkzaamheden.
- Opvolgen van huurdersvragen en het organiseren van algemene vergaderingen.
Daarnaast zorgen we voor regelmatige plaatsbezoeken, onderhouden we nauwe contacten met leveranciers en dienstverleners, én bieden we toegang tot een overzichtelijk klantenportaal voor volledige transparantie.
Enkel geïnteresseerd administratief of technisch beheer? Ook dat is mogelijk.